Etusivu

maanantai 11. toukokuuta 2015

Hyvä viikko!

 
Mahtavaa maanantaita ja uutta viikkoa!

Tästä tulee hyvä viikko, näin olen päättänyt! Ihan pelkän ajatuksen varaan en kuitenkaan uskalla tätä jättää, vaan aion panostaa yksinkertaisiin asioihin. Niihin, jotka tuovat minulle hyvää mieltä ja oloa.
 
Tämä kevään mukanaan tuoma valo, vihreys, kukkivat kukat ovat vihdoin  huumanneet minut täysin. Energiaa tuntuu riittävän. Viime viikolla tyhjensin kotiamme kaikesta aikansaeläneestä ja turhasta. Tuuletin kotimme ja ihana uusi energia pääsi puhaltamaan koko kotiimme. Ihanaa! Vieläkin on paljon mistä voi luopua ja mitä en ehtinyt käydä läpi, mutta niidenkin aika tulee vielä. Eilen sain hemmottelua, ihania halauksia, pienten käsien rutistuksia ja vaivalla tehtyjä pieniä, lasten omia muistamisia. Parhautta. On hienoa olla äiti ja olen todella kiitollinen, että olen saanut kolme ihanaa lahjaa elämältä. Jotta tämä viime viikon hyvä oloni ja mieleni tulee jatkumaan, panostan nyt siis tämän viikon itseeni.  


 
 
Panostan puhtaaseen, värikkääseen ja energiarikkaaseen hyvään ruokaan.
 
Käyn lenkillä luonnossa. Kuuntelen lintujen laulua.
 
Illat aion viettää ilman tietokonetta tai nettiä.
Olen tuon ajan yhdessä mieheni kanssa, katson ennalta valittua elokuvaa tai luen.
 
Annan itselleni anteeksi jos erehdyn tai epäonnistun.
Minun ei tarvitse olla täydellinen, riitän tällaisena kuin olen.
 
Olen itselleni pehmeä, hellin itseäni joka päivä edes pienesti sillä tavoin mikä minäkin hetkenä tuntuu hyvälle. Luen kirjaa. Pötköttelen sohvalla. Meditoin. Tai olen yksin tai yhdessä perheeni kanssa. 
 
Hemmottelen itseäni myös vyöhyketerapialla ja käyn kampaajalla tai kasvohoidossa.
 
 
Voiko ihminen tehdä itselleen parempaa kuin pitää itsestään huolta ja olla itselleen itsensä paras ystävä...  ❤
 
 
 
 

4 kommenttia:

  1. Minulla taas on vaihe, että energia on aika vähissä. Ja itsestä huolehtiminen on siksi tärkeää. Onneksi tällä viikolla on kalenterissa paljon myös väljyyttä. Minullakin olisi tarkoituksena tyhjentää kotiamme kaikesta turhasta, tehdä kunnon kevätraivaus.

    Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minullakin oli melko pitkä vaihe tuota energiavähyyttä, nyt onneksi on toisin ja toivon sinunkin olon pian helpottavan! Tuo turhan raivaus helpotti minua suuresti, olin kauan tätä jo ajatellut ja onneksi sain sen tehtyä. Kummasti tuli tilaa "hengittää" :).

      Voimia ja ihanaa viikkoa sinullekin!

      Poista
  2. Selailen blogeja tänä aamuna ja hämmästyin, kuinka päädyn rauhallisiin, hyvänolon blogeihin tietämättäni. Ei se hassumpaa ole, päin vastoin. Nautin. Tulen toistekin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun olet nauttinut! Tervetuloa uudelleenkin :).

      Poista

Kiitos kommentistasi!