Etusivu

maanantai 17. maaliskuuta 2014

Tästä se sitten lähtee...

...minun blogini! Olen aina nauttinut kirjoittamisesta ja uuden vuoden aattona 2014 päätin, että perustan oman blogin. Alkuvuosi on kuitenkin ollut perheessämme kovin takkuista ja oman ajan löytäminen kiven alla, mutta tässä sitä nyt ollaan. Ha, ihanaa!

Mutta kuka tätä kirjoittaa? Olen 34-vuotias nainen. Perheeseeni kuuluvat mieheni lisäksi kolme lasta, vieraileva teini ja koira. Olemme aktiivinen joukko ja liikunta onkin keskeisessä osassa arkeamme, vaikka minun kuntoni tällä hetkellä kaipaakin kohennusta. Hmm..kesä siis tulossa. Asutamme uudehkoa omakotitaloa ja pihaakin on ympärillä, jota fiilisten mukaan laitellaan. Innostus omaan kasvimaahan, värikkäisiin perennapenkkeihin iskee minulla aina näin keväisin, mutta vielä tämä on jäänyt innostuksen tasolle. Varmasti joku kesä minulla on oma kasvimaa! Nyt nautimme siitä mitä on jo aikaiseksi saatu.

Mitä muuta minusta? Nautin kiireettömyydestä, lukemista ja käsitöistä. Ammennan voimaa hiljaisuudesta, meditoinnista, mindfulnessista, vyöhyketerapiasta, luonnosta ja ystävistä. Saan iloa arkipäivän kommelluksista, lapsista ja hyvistä keskusteluista. Kokonaisvaltainen hyvinvointi on minulle tärkeää, kehon, sielun, ajatusten ja mielen yhteistyötä unohtamatta. Kirjoitan lähinnä itselleni, sillä näin viesti menee parhaiten minulle perille, mutta jos joku muukin saa kirjoituksistani jotain irti, niin ihanaa! Olen ammattilainen oman elämäni ja arkeni suhteen, jossa välillä kompastelen ja karikoissakin on käyty, mutta uskon että posiitivuudella ja luottamuksella siihen, että elämä kantaa saavuttaa onnen, sisäisen ilon ja rauhan. Näistä siis kirjoittelen, mitä milloinkin elämästäni kumpuaa. Lämpimästi tervetuloa sinulle!



Olennaista ei ole niinkään se mitä meille tapahtuu, vaan se kuinka siihen suhtaudumme - on toiminut mottonani jo pidemmän aikaa. Siis tiheimmästäkin ryteiköstä positiivisuudella eteenpäin!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!